راز جوانی بازیگران زن ایرانی چیست؟
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





راز جوانی بازیگران زن ایرانی چیست؟

 

جوان ماندن و حفظ زیبایی یکی از دغدغه‌های زنان و دختران امروزی است. در این میان خانم بازیگری که نقش یک دختر جوان را بازی می‌کند در صورتیکه وقتی به بیوگرافی‌شان نگاه می‌کنیم مدتهاست از این دوران فاصله گرفته است، توجه را به خود جلب می‌کند. در این مطلب به پاسخ هنرمندان به سوال درباره راز جوانی‌شان می‌پردازیم.

جوان ماندن برخي از هنرپيشگان مشهور ربطي به فتوشاپ و تكنيك‌های جراحي ندارد؛ آنها رازهايي دارند كه شما نمي‌دانيد.

اگر دوست داريد شما هم زيبا و جوان بمانيد با اين گزارش همراه شويد تا راز جواني برخي بازيگران را براي‌تان فاش كنيم.

 

جزييات جواني نيكي كريمي

يكي از بازيگران بسيار محبوب كه گرچه بسيار هم جوان به نظر مي‌رسد نيكي كريمي هست. نيكي كريمي براي سلامتي خود ارزش زيادي قائل هست و از هرچه كه براي سلامتي‌اش خطر داشته باشد دوري مي‌كند. او معتقد هست تغذيه سالم از فاكتورهاي مهم سلامتي است.

بنابراين سعي مي‌كند سالم‌ترين تغذيه را داشته باشد. غير از سلامت تغذيه، به متعادل بودن آن هم اهميت مي‌دهد و از پرخوري اجتناب مي‌كند. ورزش و پياده‌روي از ديگر اقدامات او براي جلوگيري از پيري هست؛ مي‌توانيد به پياده‌روي، تمرينات مربوط به بدنسازي و فيتنس را هم اضافه كنيد. او خواب مناسب را ازجمله عوامل جواني خود مي‌داند و معتقد هست خواب مناسب مي‌تواند در شادابي و داشتن انرژي مناسب بسيار تاثيرگذار باشد.

 

همۀ اينها از يك سو، مراقبت‌های پوستي و بهره‌گیری درست از لوازم آرايش از سوي ديگر مي‌تواند پكيج زيبايي و جواني خانم بازيگر را تكميل كند.

او اگر چه براي بازي در نقش‌های گوناگون به هرحال بايد گريم داشته باشد، اما به گفته خودش گاهي از روش‌های پاكسازي براي تقويت پوست و همچنين از كرم‌های مناسب پوست خود بهره‌گیری مي‌كند و به هر محصولي با هر كيفيتي اعتماد نمي‌كند. به‌هرحال نقش موسيقي، فعاليت‌های هنري، سفر، آرامش و. . . را هم نمي‌توان در جواني اين بازيگر و كارگردان 44 ساله ناديده گرفت.

 

بهنوش بختياري، دختر هميشه جوان

نوشيدن آب فراوان و خوردن ميوه و سبزي از جمله كارهايي هست كه بهنوش بختياري براي حفظ سلامت و جواني خود انجام مي‌دهد. بهرهگیری از كرم ضدآفتاب و پاكسازي پوست هم در ليست اقدامات او براي حفظ جواني و زيبايي پوست بايد حساب شود.

 

بهره‌گیری از محصولات آرايش و بهداشتي معتبر از ديگر كارهايي هست كه براي او اهميت زيادي دارد. در ورزش هم بهنوش بختياري به بدنسازي و واليبال علاقه دارد و به آن مي‌پردازد.

به علاوه شادابي و سرزندگي اين بازيگر هم به اين آلبوم اضافه مي‌شود تا همچنان اين بانوي 40 ساله را در نقش دختران جوان و سرزنده فيلم‌ها ببینيد كه منتظر خواستگار هست و پاي سفره عقد مي‌نشيند.

 

 

هنگامه قاضياني، زندگي با كودك درون

هنگامه قاضياني با آنكه جوان‌تر از سن خود نشان مي‌دهد اما عاشق سن خود هست و از پير شدن ترسي ندارد. او سعي كرده از هرچه كه براي سلامتي‌اش زیان آور است دوري كند و زندگي سالم و آرامي داشته باشد.

خوردن غذاي سالم براي او در اولويت فاكتورهاي سلامتي قرار دارد و سعي مي‌كند فعاليت بدني را هم از ياد نبرد. براي او داشتن آرامش رواني و بودن در كنار عزيزانش يكي از اولويت‌هاست.

 

 
 

 

كتايون رياحي اسطوره جواني

گزینش كتايون رياحي براي بازي در نقش يكي از زنان زيباي تاريخ يعني زليخا، شايد عمده هم بي‌ربط با جواني و سرزندگي اين بازيگر نباشد. اكثر ما به جوان ماندن كتايون رياحي اذعان داريم و شايد خيلي از ما كنجكاو باشيم بدانيم او چه مسائلي را رعايت كرده تا اين‌طور جوان بماند.

كتايون رياحي به سلامت غذايي كه مصرف مي‌كند اهميت مي‌دهد و سعي مي‌كند غذاهاي سالم مصرف كند. مسلما وقتي تغذيه، مناسب باشد تا حد زيادي سلامت فرد تضمين می شود اما همۀ ماجراي جواني خانم بازيگر همين نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: زیبایی, مراقبت از پوست, نیکی کریمی, هنگامه قاضیانی, بهنوش بختیاری, کتایون ریاحی,
نویسنده : دکتر هانیه نیازی